Tuesday 26 June 2012

NAJIB PM MALAYSIA YANG LEMAH INGATAN DAN KELAKAR SUNGGUH


Tun Hussein Onn PM tahun 1986? Najib kata dalam sidang media majlis tertinggi UMNO 22 Jun 2012 bila ditanya wartawan.

Ini berkaitan dengan pernahkah PRU diadakan dalam musim haji. MasyaAllah inikah tahap ingatan PM Malaysia sungguh merapu. Siapakah PM Malaysia pada tahun 1986? Inilah yang membuat Dr. M bengang main tembak sahaja.
Najib sudah gelabah dengan sejarah sebab itu dia tak berani nak berdebat dengan DSAI. Dunia akan ketawa berdekah2 melihat PM Malaysia kini.

Memang jelas merapu dan nyanyok dan betul2 memalukan diri sendiri. Kalau tak pasti jangan main tembak sahaja! Jaga sikit jawatan PM itu. UMNO BN memang sudah nyanyok dan bolehkah menteliti kelas tiga memerintah negara yang kian mencabar. Dunia sekarang bila bercakap mesti ada fakta dan tak boleh merapu. Kalau tak pasti jangan bercakap. Bukan orang2 PR saja ketawa malah orang2 UMNO BN pun akan ketawa. Kalau orang2 UMNO BN tak ketawa memang confirm bukan orang!

Kesian Najib dengan tekanan luar dan dalam. Lama2 boleh gila. Wang dah banyak, tak usahlah gila kuasa lagi. Lebih baik bertaubat dan kalau boleh belah cari tempat selamat untuk hidup dalam dunia yang sementara ini. Masuk kubur tak boleh lari lagi!

No comments:

Post a Comment