Friday 12 April 2013

FITNAH DAN VIDEO LUCAH


FITNAH DAN VEDEO LUCAH PERBUATAN SYAITAN YANG DIKENALI

Malaysia akan memasuki 56 tahun  merdeka. Tahap fikiran terutamanya Melayu masih di takuk menteliti tiada kelas, kalau kelas 3 itu masih ada nilai walau pun sudah dikira teruk. Amalan baik tidak menyerap ke dalam hati.Sekolah tempat latihan manusia menjadi robot bukan menjadi manusia yang beriman lagi bertaqwa kepada Allah swt.

Siapakah patut disalahkan, ibu bapa? Ibu bapa hasil dari didikan mana kalau bukan dari sekolah yang diadakan oleh UMNO BN. Kita memerlukan manusia yang menjadi Perdana menteri dan menteri2 atau pengarah pelajaraan yang faham ajaran Islam yang dibawa oleh Nabi Muhammad saw dan ajarkan kepada kita erti ahklak yang mulia. Hari ini kita mengaku Islam tapi ramai yang  tidak bersolat, malah untuk mengamalkan sunnah Nabi saw jauh sekali.

Manusia yang dilahikanr oleh sistem pendidikan yang dibina oleh UMNO BN gagal mertabatkan Melayu dan Islam. Kemajuan yang dikejar berkonsepkan kemodenan barat terus dipuja dan diamalkan,. Hari ini UNI mengeluarkan ramai professor  kangkong, sedangkan dibarat yang kebanyakkannya professor bukan Islam adalah lebih berakhlak kecuali Yahudi yang memang kerja untuk menyesatkan umat Islam, jika ini berlaku kepada umat Islam bukan sahaja  merendahkan ilmu mereka dan dalam masa yang sama menunjuk betapa hinanya mereka di mata rakyat hanya untuk mendapat secebis ganjaran dari pemerintah yang jelas berniat jahat untuk merosakkan rakyat dengan fitnah, vedoe lucah dan mereka ini lebih hina dari syaitan yang tidak dikenali sedangkan dalam masa yang sama mereka mengaku Islam tapi sebenar nya hati mereka telah rosak, iman rosak. Ajaran Islam hanya tertumpu kepada ibadah seperti puasa, zakat dan haji  itu pun dilakukan hanya pura2 kerana penghayatan syahadah dan solat hanya dibibir dan kebanyakkan hanya untuk menunjukkan sifat munafik yang jelas lagi bersuluh.

 

 

No comments:

Post a Comment