Saturday 9 February 2013

UMNO PAS PKR PEMINTA SEDEKAH POLITIK


Dr. M kata Melayu UMNO, PAS DAN PKR PEMINTA SEDEKAH POLITIK.

Dr M: Struggle for PM post dividing Malays, empowering minorities.

 

Memang ada kebenaran kerana Melayu sama ada dalam UMNO, PAS atau PKR, terpaksa akur sokongan bukan Melayu pada zahirnya akan menentukan kemenangan sama ada BN atau PR. Hakikat sebenarnya Allah swt yang maha berkuasa lagi maha mengetahui.

Punca utama kejadian aneh ini berlaku berpunca dari persetujuan untuk kemerdekaan. Inggeris telah beri syarat2 untuk merdeka kemudian diikuti oleh mereka yang gila kuasa bukan gila kemerdekaan menjadi ketua menerima membabi buta, atas nama mencari nama dan parti walau pun ada di antara syarat2 ini akan menjerut Melayu dan telah terbukti dalam PRU dan paling sengit PRU 13 ini.

Hasil kelemahan Melayu, Singapura terkeluar dan diikuti Batu Putih kalah dalam mahkamah antarabangsa yang dikuasai Yahudi. Melayu jadi buntu kerana Allah swt menentukan mereka menjadi begitu kerana menjadi Islam dalam masa yang sama menjadi pengikut Inggeris dari segi kehidupan, pakaian dan lain2.

Siapakah yang patut disalah bila keadaan terdesak. UMNO BN juga yang beria2 hendak berkongsi kuasa dan sekarang masing2(semua Melayu) terpaksa melutut atau menjadi peminta sedekah politik dan ditambah dengan kelemahan perlembagaan Malaysia itu sendiri semakin digunakan oleh bukan Islam dan bukan Melayu untuk mendapat hak mereka. Adakah 55 tahun akan datang Melayu dan Islam boleh bertahan seperti sekarang, jawapannya ada di tangan2 pemimpin2 Melayu Islam. Inilah akibatnya bila Islam dipermain2kan oleh umat Islam, tidak mustahil perancangan Allah swt untuk menukar bentuk Malaysia kepada bentuk lain, seperti Allah swt menukarkan Singapura satu masa dulu dikuasai Melayu Islam telah pun diganti dengan kuasa Cina kafir. Nauzubillah.

 


No comments:

Post a Comment